۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۸
کد مطلب : ۴۱۵۲۴
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

بیانیه گام دوم انقلاب را چراغ آینده کشور است/ متولیان فرهنگ بدانند تجلیل از فعالان طاغوت ادامه راه شهدا نیست

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه بیانیه گام دوم انقلاب را چراغ آینده کشور است گفت: در این بیانیه توجه به ظرفیت‌های درونی و جوانان بسیار مورد توجه قرار گرفته است.
بیانیه گام دوم انقلاب را چراغ آینده کشور است/ متولیان فرهنگ بدانند تجلیل از فعالان طاغوت ادامه راه شهدا نیست
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد که در مصلی بزرگ این شهر برگزار شد اظهار کرد: تفکر اینکه اگر به در خانه بیگانگان برویم و با وجود شکست در این راه باز هم در این زمینه پافشاری کنیم یعنی اشتباه محاسباتی.
 
وی بزرگ کردن برجام از سوی برخی از افراد را تلاش برای به نتیجه رساندن برجام‌ها بعدی عنوان و بیان داشت: متاسفانه برخی به دنبال برجام‌های دو و سه هستند و در نظر دارند در مورد مسائل موشکی، حقوق بشر و... به دشمن امتیاز بدهند.
 
نکونام با اشاره به  بیست و دوم بهمن‌ماه سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: باید راه شهدا زنده بماند، مسئولانی که به دنبال ارزش‌های طاغوتی هستند و امروز از افرادی که در دستگاه‌های طاغوت فعالیت داشتند تجلیل می‌کنند بدانند که این ادامه راه و فرهنگ شهدا نیست.
 
امام جمعه شهرکرد ایستادگی، مقاومت، ایثار و... را راه شهدا دانست و عنوان داشت: متولیان فرهنگ نباید اجازه دهند این موارد از دست آن‌ها خارج شود.
 
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه بیانیه گام دوم انقلاب را چراغ آینده کشور است افزود: در این بیانیه توجه به ظرفیت‌های درونی و جوانان بسیار مورد توجه قرار گرفته است و باید بدانیم که ۳۶ میلیون جوان زیر ۴۰ سال و ۱۴ میلیون انسان تحصیل کرده پتانسیل عظیمی است که باید به آن‌ها میدان داده شود.
 
وی  ساخت جامعه دینی  را یکی دیگر از مسائلی دانست که در این بیانیه به آن تاکید شده و خاطرنشان کرد:  باید در 40 سال آینده انقلاب عقب‌ماندگی‌ها را برطرف کنیم.
 
نکونام با اشاره به  آغاز ماه رجب و توفیق نماز و روزه‌، اصلاح درون و... یادآور شد: اعتکاف امسال در نوروز قرار گرفته است، روز اول سال نو یکی از روزهای اعتکاف است، هنر می‌خواهد که از مسائل و شادی‌های نوروز دل کنده و سه روز لباس اعتکاف بر تن کرده تا بتوان به اوج کمالات انسانی دست پیدا کرد.

انتهای پیام/1026ج
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۲۱:۴۴

2 Jan 2020